divendres, 30 de novembre del 2012

Garlanda nadalenca

He pogut acabar a temps la garlanda del Sal del bloc El Rincón de Cami. Li he trobat un lloc on queda força bé i ja la tinc penjada. Les galetes les he fet en feltre -que es molt agraït i fa de bon treballar- i els cors amb la mateixa roba que vaig fer servir per al camí de taula amb les gallines.
El Sal era de 3 galetes i dos cors però hi he posat dos cors més i així m'ha quedat de la mida que jo volia. Els ulls són dos mini botons negres, fixats amb una agulla de cap que segons com, els dóna una mica de llum. A les puntes i entremig hi he posat unes boletes vermelles i verdes que em sembla que la fan més animada.
Us poso un parell de fotos que, com sempre, no són gaire bones ...

Damunt d'un camí de taula de Nadal ...



... i vistos de prop

11 comentaris:

  1. Que bonita te ha quedado Amelia!!!
    Sera un bonito adorno para estas Navidades.
    Muchos besos.

    ResponElimina
  2. T'ha quedat maquísima, m'encnata el cor i les galetes juntes. A mi aquest any també m'ha donat per aquestes galetes, son molt mones. Bon cap de setmana, petons.

    ResponElimina
  3. Que coquetones son!! t'han quedat molt be, m'agrada. una abraçada

    ResponElimina
  4. Que maca ta quedat la garlanda y el tralala de l'altre post tambe, els colors maquissims, felicitats i bon cap de setmana

    ResponElimina
  5. Una garlanda molt bonica, m'encanten els cors, has fet servir una roba molt xula. Es veritat que el feltre és molt agrait de treballar-hi, t'han quedat unes galetes estupendes.
    Petons i bona setmana!

    ResponElimina
  6. Qué xula aquesta garlanda. Jo l`havia vist i volía fer-la per aquest nadal, però crec que ja no tindré temps.
    Petonets

    ResponElimina
  7. ¡Qué bonita te ha quedado!!
    Feliz semana.
    Besitos.

    ResponElimina
  8. Hola! Que bonita te ha quedado la guirnalda!
    Las tildas te han quedado preciosas, tengo pendiente hacer una.
    Muchas gracias por tu visita a mi blog y tu comentario, me quedo de seguidora para seguir tus trabajos
    Un besito
    Sio

    ResponElimina
  9. Amèlia, m'encanta la teva garlanda, la trobo xulíssima i segur que et llueix moltíssim. Aquestes cosetes fan molt de Nadal.
    1 petó

    ResponElimina
  10. Molto, molto carina ... bravissima. Bacio

    ResponElimina