dimecres, 29 de març del 2017

NOVETATS

Estic contenta de tornar a ser aquí per a compartir amb vosaltres algunes de les cosetes que he anat fent durant tot el temps que he estat sense aparèixer pel bloc. No publicava res, però no he deixat de cosir, ni de fer ganxet o punt de creu... poc a poc m'aniré posant al dia.

Avui, per començar, us faig saber que ja tinc màquina de cosir i  amb la Sílvia he fet els primers passos per aprendre com va .  Me la van portar el Reis, una Singer Brilliance (sí, la del Lidl) i m'ho passo d'allò més bé cosint a tort i a dret!  Quina via faig ara!

Bé doncs, em vaig iniciar amb un necesser que m'agrada molt i he continuat amb unes bossetes per les primeres mudes per la meva segona néta, la Laia, que està a punt d'arribar. Estan folrades per dins amb el mateix piqué blanc de les aplicacions i de la part de dalt. Les etiquetes amb el nom són de punt de creu i per l'altre costat, de la mateixa roba de cadascuna de les bosses. Estic molt contenta perquè als futurs pares els han agradat molt!

També he fet una tovallola per la meva néta gran, la Berta, el meu bombonet... És rosa, un rosa malva molt encertat (ja ho sé, a la foto no és veu) i el fil de la punta de ganxet és gairebé idèntic. Ara m'ha demanat que li faci un necesser per quan vagi de colònies, de viatge o a casa d'alguna amigueta a dormir.

A veure què en penseu vosaltres de tot plegat...











La tovallola de la Berta




I el meu necesser (que també pot servir de cosidor) el meu primer contacte amb la màquina de cosir



Amb dues butxaques interiors


El proper dia us ensenyaré més treballets. Fins aviat!

9 comentaris:

  1. Cuantas cositas nos enseñas y que bonitas todas.
    La toalla es maravillosa, las bolsas monísimas y ese neceser, es precioso.
    Me encanta!!!
    Feliz semana ... Besos, Paqui :)

    ResponElimina
  2. Que bé que t'hagis iniciat amb la màquina de cosir, aquest necesser t'ha quedat genial....per començar està molt i molt bé. Les bossetes són moníssimes igual que la tovallola, tens molt de gust.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Hola preciosaaa!!! que bueno tenerte por aquí.
    Que trabajos más bonitos,en especial las bolsas,son un amor,y que decir de la toalla,fina,fina y el neceser,vamos de lujo.
    Bss apretaos!!!

    ResponElimina
  4. Unos trabajos preciosos. El neceser me encanta.
    Besitos guapa

    ResponElimina
  5. Molt bonic tot,estic desitjan veure els altres trevalls que has fet.
    Petonets

    ResponElimina