dimecres, 2 de juliol del 2014

GRÀCIES AMIGA HAYDEÉ!

Hola a tothom!!!
Des de la meva darrera entrada que he tingut el bloc una mica abandonat ... Primer perquè me'n vaig anar de vacances uns quants dies a París, que no coneixia i que m'ha agradat molt, i després per no trobar el moment. D'altra banda he de revisar a veure què passa amb el Blogovin, que ara no m'arriba automàticament al correu i em sembla que m'hauré perdut la meitat de les coses que publiqueu. De totes maneres, a partir d'avui m'aniré posant al dia amb els vostres blocs.
En arribar a casa em vaig trobar amb una gran sorpresa, el premi que vaig guanyar del Sal-concurs que va organitzar la meva amiga Haydeé:


Estic contentíssima, tot és molt bonic i està molt ben fet, amb un bon gust que es veu en totes i cadascuna de les puntades i detallets d'aquest kit de costura que tanta il·lusió m'ha fet.
Però es que a més a més, m'hi ha afegit aquesta roba típica mexicana que es diu Cambaya, tots aquests fils i una carta molt carinyosa i dues piruletes gegants (una d'elles va anar directa a la panxa de la meva néta Berta, abans de poder-li fer la foto!)


Mireu que ben posades les agulles



I ja us deixo per avui, però espero que per poc temps. Bon estiu!



16 comentaris:

  1. Preciosos todos los regalos. Felicidades.
    Un beso.

    ResponElimina
  2. Ohhhh, que regalos más chulos. No me extraña que estés contentísima ... Besos, Paki :)

    ResponElimina
  3. Ciao! Come stai? Tutto bene???
    Bellissimi regali.... stupendi!
    Besos Amiga:)

    ResponElimina
  4. Són uns regals molt macos, que els disfrutis. Petons.

    ResponElimina
  5. Estéis contentes que hagis gaudit de les teves vacances.
    Una regals preciosos,que les disfrutis.
    Una abraçada de les dues

    ResponElimina
  6. Que detalles tan bonitos, son preciosos todos, que los disfrutes! un besazo

    ResponElimina
  7. Que bé de viatge a Paris,quina enveja!!!jajj
    Felicitats per els regalets,molt bonic tot!!!quina sort que tens!!!
    Petons y feliç estiu!!!

    ResponElimina
  8. Que bé que hagis pogut gaudir de París uns dies...jo tampoc ho conec. Quins detallets tan monos t'ha enviat la teva amiga, estan genial, tens molta sort.
    Petons.

    ResponElimina
  9. QUE BONITOS LOS REGALOS!!! SEGURO QUE LO HAS PASADO GENIAL EN PARIS, UN BESAZO

    ResponElimina
  10. Preciosos regalos, ahora a disfrutarlos,
    espero que lo hayas pasado muy bien
    en Paris.
    Besos guapa.
    Chary :)

    ResponElimina
  11. Felicidades !!!!!!! que regalos más bonitos Amelia , ahora a disfrutarlos , besitos guapa.

    ResponElimina
  12. Unos regalos preciosos, eres muy afortunada!!!
    un abrazo

    ResponElimina
  13. Que mnada de regalitosss son una cucadaaa. Besosss

    ResponElimina
  14. Que suerte has tenido,es todo precioso.Bss apretaos!!!!

    ResponElimina
  15. geniales los regalos . Enhorabuena!! besitoss

    ResponElimina