dissabte, 29 de juny del 2013

Dues gatetes de races diferents!

Recordeu aquella setmana que va fer tan bon temps -entre fred i fred- fa un parell de mesos? Doncs vàrem aprofitar per a fer una escapadeta al Pirineu i en una visita a la botiga El Fil d'Ariadna de Ribes de Fresser (que vaig trobar per casualitat), vaig comprar unes robes i aquest kit que em va agradar molt.
Quan després la Kris des del seu bloc ens va animar a omplir la blogosfera de gatets amb els patrons que ens va deixar, vaig decidir que també en faria algun per tal que es fessin companyia ...  
Això, però,  no ha pogut ser, ja que la meva néta quan va veure la gateta rosa, se'n va enamorar i em va dir que li agradaria molt poder-la prendre cap a casa seva ...  Què podia fer la iaia sino regalar-li al seu bombonet?
Aquí us les ensenyo, que he decidit que no són gats sinó gatetes!

Al kit hi anava tot menys el picarol, que li he afegit

La roba és de fil, molt bonica

Potser no us hi heu fixat perquè totes teniu molta feina i moltes seguidores, però he estat un munt de dies sense connectar-me, sense poder veure las mil coses boniques que feu i per tant, sense poder-vos deixar cap comentari. Espero que em perdonareu, he tingut un petit contratemps i estic amb una "poteta" immobilitzada i amb ordres de moure'm el mínim possible... A veure si s'acaba aviat aquest tema i puc tornar a fer la meva i dedicar-vos el temps que mereixeu!

16 comentaris:

  1. ma che bello il gattone bellissimo! anche il topini troppo carino!!!!bacioni simona

    ResponElimina
  2. Que boniques!la petita també l'he fet jo.
    Bé, espero que et milloris aviat!
    Petons i bon cap de setmana...

    ResponElimina
  3. Te han quedado. Monísimos los gatitos!!!!! Meencantas ,recupérate pronto y descansa ,besitos.

    ResponElimina
  4. Qué bonita esa gatita con el pájaro, preciosa!!
    Deseo que te mejores prontito para poder disfrutar del verano y te sientas bien.
    Un beso.

    ResponElimina
  5. QUE BONITOS TRABAJOS!!!!MEJORATE!!!UN BESAZO ENORME

    ResponElimina
  6. Esse trabalho ficou lindo, muito belo. Gostei demais.O gatinho ficou uma coisa linda. Parabéns!

    Desejo sua semana seja de muitos sonhos realizados, dias excelente!
    Abraços!

    ResponElimina
  7. Unos trabajos maravillosos.
    Te felicito.
    Besitos y feliz verano.

    ResponElimina
  8. T'han quedat unes gatetes molt bufones, espero et possis bona aviat i estiguis a ple rendiment per fer cosetes tan maques com aquestes. Una abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  9. Que preciosidad de gatitos, me apunto la dirección de Ribes, tengo pensado pasearme por ahí este verano, cuídate, petons

    ResponElimina
  10. Monísimas tus dos gatitas!!!!
    besitos

    ResponElimina
  11. Ooooh! Quina monada!!! No m'extranya que la teva neta se n'enamorés! Jo que sóc una gatera també. Espero que et recuperis ben aviat, un petonet!!!

    ResponElimina
  12. Son un encanto de muñecos, felicidades. Cuidate, merece la pena, seguir los consejos del médico y no moverte, así la recuperación será mejor. Un abrazo

    ResponElimina
  13. Quins gatets mes dolços, son maquissimssss!! no m'extranya gens que el teu bombonet sen quedes un jijiijiji.
    Jo tambe porto molts dies sense publica, es per falta de temps no per ganes i quan tadones ja ha passat un mes!!!!,

    ResponElimina
  14. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    ResponElimina
  15. Mejorate pronto. Son divinas las gatitas. Un besote.

    ResponElimina
  16. Te quedaron preciosas las dos gatitas!!!...la primera tiene un estilo más "country" y la otra tiene un estilo más romántico!!,...hermosas!!!,besos

    ResponElimina