dimecres, 8 de maig del 2013

Fets expressament per a mi!
Vull compartir amb vosaltres els regalets que els meus fills em varen fer pel dia del meu aniversari. Com que tots dos són molt creatius, els vaig dir que enguany m'agradaria alguna cosa feta per ells, qualsevol idea que els passés pel cap seria un encert, segur.
Estic contentíssima perquè m'han agradat molt: un davantal amb uns aplics moníssims obra de la Sílvia -que ja domina la màquina de cosir- i un porta-rodets de fusta que m'ha fet el Xavier, amb les seves eines casolanes de fuster


Fixeu-vos que la veta del coll del davantal i la de la cintura és tota d'una peça. Es gradua pels costats, així només cal una llaçada, sense botons, i sempre queda a la mida desitjada. Ben pensat, oi?



El diferents nivells del suport pels fils són giratoris i tenen un detall, un encaix, que permet treure fàcilment els rodets inferiors. I a dalt de tot, un ocellet





I pel dia de la mare, unes flors de fusta perfumades i una cartereta per les monedes, feta amb una roba que m'encanta ...  Es pot demanar més?  Jo crec que no, sobre tot tenint en compte que tots dos tenen poquíssim temps lliure. Gràcies ninos!!!








17 comentaris:

  1. Felicidades y que regalos más fantásticos , me encantan , porfa a Xavier no li importaría fer un pas a pas del porta-rodets?? és genial , petons

    ResponElimina
  2. Quins regals mes macos Amélia, no m'extranya que estiguis tan contenta.
    BSTS.

    ResponElimina
  3. Hola Amelia, bonitos y prácticos regalos. Fantástico el porta carretes de hilos. Que los disfrutes.
    Besos y feliz día.

    ResponElimina
  4. Són uns regals molt i molt macos, enhorabona !!!!. i felicitats pel teu cumple. Petons.

    ResponElimina
  5. bellissimi, complimenti!:) ciao simona.

    ResponElimina
  6. Felicidades. Tus hijos te han hechos unos regalos preciosos, que más puedes pedir.
    Besitos.

    ResponElimina
  7. Son unos regalos preciosos!! ¡Que los disfrutes!
    El portahilos es una maravilla.
    Feliz semana.
    Besitos guapa.

    ResponElimina
  8. Menuda familia de artistas, todo
    precioso y hecho con muy buen gusto,
    que lo disfrutes.
    Besos guapa.
    Chary :)

    ResponElimina
  9. Que regalos más bonitos!! Y con cuanto amor¡! Besos

    ResponElimina
  10. Amèlia, Moltissimes felicitats encara que sigui amb uns quants dies de retard i també pels fills tant magnifics que tens. Són una passada de regals i fet per ells que més és pot demanar. Un petó

    ResponElimina
  11. Nena!!! Quina passada!!!! Són uns manetes!!!
    Una abraçada!!!
    Anna

    ResponElimina
  12. pero...que bonito todo!!! preciso el resultado
    Besos
    Paqui y Mari Jose
    Miss-Perea's

    ResponElimina
  13. Quins regals tan bonics i útils!! Moltes felicitatsss!!
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  14. Caram! Que cracs els teus fills! Felicitats! :)

    ResponElimina
  15. felicita als teus fills! m'encanta el porta-rodets!!!

    ResponElimina
  16. Amèlia quins regals més bonics ! El davantal és molt xulo i lo de la veta en una sola tira és genial, en tinc un amb aquest sistema i va realment bé!! El suport pels fils és una monada !! Uns regals increïblement bonics !!
    1 petó

    ResponElimina